19 Agust

 2009.08.20. 04:53

Sziasztok!

 

Sajnalom, hogy olyan regen irtam.De holnap mar megyek haza.Ha nem tevedek el.:D Nem igazan van kedvem haza menni.Jol erzem magam itt.Elvagyok nagyon.Nagyon sok mindent tortent velem itt.Sok minden en sok uj,van min jobban elgondolkodnom.Kicsit felek a holnapi benazastol.De remelem minden rendben lesz.Csak ne lenne 9 ora az ut:S Majd remelem tudok aludni.Nagyon orulok, hogy itt lehettem.Azt hiszem nem is vagyok teljes tudataban annak mennyire jo dolog ez.Annyira fog hianyozni minden.A nagybatyam a nagynenem, es a legjobb barataim a kutyak.Istenem!Ha belegondolok mindjart sirok.Annyi szeretettet kaptam toluk.A Draga Pepsi kis minden lebe 2 kanal.Akit mindig rosszalkodott.A Bruce, aki a legszebb americai cocker fiu.Ot is annyira imadom.Madike isten, a kis bohocka.:)Minden reggel, amikor kijott az ajton ugy orultek nekem.Mintha en lennek a legfontosabb ember.Annyira kulonlegesnek erzem magam a szeretetuktol.Na nem irok novellat.De tenyleg nagyon hianyozni fog minden.Meg az angol billentyuzet is amin eloszor irni sem tudtam.:D A nagybatyam, aki csomoszor megnevettet.Nagy jo arc, nagyon szeretem.Nem haragszom ra a nezetelteresek miatt.Igaza volt.A nagynenem isten.Gabi soha nem tudom megkoszoni, hogy faradtan is eljottel vele a bulikba.Koszonom!Szal varj ram Magyarorszag visszaterek pentek delelott.Viszlat New York, de imadlak.:)

 

Koszike.

 

puszi:)

A bejegyzés trackback címe:

https://wictory.blog.hu/api/trackback/id/tr501324754

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása