News of me

 2010.01.16. 22:43

Sziasztok!

 

Megpróbálom leírni tömören, amikben változtam mióta megjöttem. Kint teljesen máshogy élnek az emberek, mint itthon. Ennyi idő elteltével kicsit nehezebb visszaemlékezni. Néha olyan mintha meg sem történt volna. Érdekes…néha pedig csak úgy elárasztanak az emlékek.

Ott kint nem számítanak a nemzetiségek. Nagyon sok ember jött más honnan, sok nemzetiség él egy helyen. Ha meglátnak, két különbözött egy párként nem kezdenek el sugdolózni az emberek, mint itthon. Persze biztosan ott is vannak emberek, akiknek ez nem tetszik.

Mióta megjöttem erősen elkezdtem „vonzódni’ az ázsiai dolgokhoz. Igen, igen tetszenek az ázsiai fiúk is. Először úgy minden érdekelt Kína, Tajvan, Hong Kong…all. De most így megállapodtam a koreaiaknál.

Hihetetlen jó együttesik, vannak. Imádom nagyon őket. Ezuton és szeretnék mindenkivel megismertetni őket. Sorozatot is nézek, és igazán vicces és romantikusak. Tényleg beleesetem Koreába. Így nagyon tömören ennyit szerettem volna. Akit érdekel kommenteljen!

 

Köszönettel: Wictory

 

A bejegyzés trackback címe:

https://wictory.blog.hu/api/trackback/id/tr531678167

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása