New York

 2009.06.23. 20:18

Sziasztok!

 

Sajnalom ez ilyen ekzet nelkuli iras lesz.Hiszen mar new yorkban vagyok:s Tegnap indult a repulom 13:15 kor.Eloszor nagyon izgultam na teljesen be voltam sz.....va:D Aztan nagy nehezen minden rendbe jott es elindult a gep is.Egyaltalan nem felelmetes inkabb csak esetleg a fel es a leszallas erdekes erzes.Egy kedves idos holgy ult mellettem.Nagyon sokat segitett:) De 9 ora volta az ut, az azert irto hosszu. De valahogy csak kibirtam mar:D Megjottem itt mar vartak.Szerencsere az angol tudasom hianya sem okozott gondot.:)Ma voltunk vasarolni kajot, tegnap ettem gorogot is.Jo volt:)Teljesen mas, mint otthon.A hazak olyanok, mint a filmekben, es kozlekedes katasztrofa.:S

Na majd irok meg,es kepet is rakok fel majd:D

 

Pusyi:)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://wictory.blog.hu/api/trackback/id/tr541204116

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása