Utolsó nap:)

 2009.06.21. 09:17

Sziasztok!

 

Hát ez a nap is eljött.:)

Holnap megyek Pestre, és go ki. Nagyon izgulok ez lesz az első igazi nyaralásom.

De biztos vagyok benne nagyon vikis lesz:D

Nem gondoltam, hogy ennyire be leszek…..va de majd elmúlik. Csak pozitívan:D

Nem szeretnék itt ömlengő nyálas szöveget írni, hiszen nem Afganisztánba megyek.

Annyi, hogy telon semmiképpen nem tudtok elérni, de msn-n, és e-mailben vagyolok:D

Ide pedig szeretnék rendszeresen írni, amit tudok, teszek fel képeket is. Mindenről csinálok, amiről csak lehet:D

 

Ha meg már még itthon vagyok, gondoltam megosztok pár verset, amit írogattam. Valamint pár rajzot. Igen, egyébként nagy anime rajongó vagyok. Kedvenceim a Naruto, és a BleachJ

 

 

VersJ

 

Az én hangom…

 

Minden, ami körül vesz,

Csak kosza álom.

Minden mi rám talál,

Csak vágyálom.

 

Hol a vége?

Hol van, kitől doboghat szívem?

Nem várok már rá,

Hisz elrabolták már.

 

Keresném, ha megtalálnám.

A rengeteg elvitte őt oda,

Ahol gitárok megszólalnak, s a dobok szoloznak,

Ahol az álom valósággá forrad.

 

Nem kérdezem már meg soha,

Hol van a hangszer,

Melytől a szívem jobban ver.

Hol? Hol?

 

Bízom bennem,

Jön a zene, amely magával ragad.

S lesz egy hely,

Ahol az én hangszerem is megszólal.

 

/2009.05.24 by: Viki/

 

Pozitív

 

Ma reggel a rigó füttyre keltem,

Nem hallottam, énekeltem.

Nem láttam semmit,

Még sem voltam vak.

Hisz, mit látnom kellett

Az orrom előtt van.

Mindig lesz olyan,

Ami fáj.

Mindig lesz szomorú,

S boldog perc.

Igen, hiszek benne,

 

Hogy ez mind nem egyedül leszJ

 

 

Ha esetleg tetszik, kommentálhatnátok, akkor is ha nem persze:D

Szép nyarat nektek!:)

Rajzom:D

Kakashi Hatake:D

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://wictory.blog.hu/api/trackback/id/tr581198217

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása