Sziasztok!

 2009.07.18. 06:34

Na itten vagyok.Nagyon regen nem irtam mar.Azota voltam erre-arra.ugyhogy bepotolom a lemaradast.Volt egy kisebb lelki agyuntusom.Sajnos.:( De jobb nem emlekezni ra.Na,de tegnap voltunk a nagynenemmel bulizni bent Manhattan-ben a Webster hall-ban:)Nagyon tetszett hihetetlen volt,  meg most sem hiszem el.Imadok tancolni allitolag tudok is.Ezt igy nem tudom alatamasztani:D Nagyon szeretem az R' n B mufajt.Mindig szerettem volna elmenni egy klubba, ahol ilyen zene megy.Ez klub pedig teljesen ilyen stilus volt pont olyan zenek mentek, amiket szeretek.Amikor beleptunk elalmultam az embereken azon a rengeteg fajta emberen es az epuleten.Persze egybol benne volt a labamban a "bugi":D Kellett egy kis ido, de a varthoz kepest elobb ment az, hogy ne erezzem cikinek se a nagynenem elott se senki elott aki ott van.Jo sokan odajottek, hogy tancolni akarnak velem.Nagynenemmel mindenkit leraztunk.:) Miota itt vagyok sokat elgondolkodtam mennyire szerencsesek, akik ide szulettek.Na lenyeg a lenyeg irto jol ereztem magam.A legszebb nap volt, amiota itt vagyok.Elmeletileg jovo csutortokon is megyunk.Remelem ugyanilyen jo lesz.

 

Puszika:)

A bejegyzés trackback címe:

https://wictory.blog.hu/api/trackback/id/tr191252585

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása