Agust 7

 2009.08.07. 19:46

Hi EveryBody!:D

 

Sajnalom, hogy nem irtam mostansag a blogba.Csak valahogy nagyon nem volt kedvem se, meg idom se.:S Nem is emlekszem mikor irtam utoljara.Most mar 2 het es otthon vagyok.Mult heten voltunk nagybatyammal a Plazaban.Ah, tok jo volt.HIHI, megkaptam a Jonas Brothers uj cd-et, annyira nagyon cool.:)Tok orulok neki.Akkor a legnagyobb szam,hogy vettunk egy naruto-Broken Bond xbox nagyon jo jatek,csak nagyon nehez:D De k....cool.:DTegnap voltunk megint a Webster Hall-ba nagyon nagy buli volt!!!!!!:DTok jol ereztem magam.Na egyenlore ennyi!:)

 

Majd meg irok:D

 

Kiss for Everybody:D

A bejegyzés trackback címe:

https://wictory.blog.hu/api/trackback/id/tr961295352

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása