Gondolkodom, tehát vagyok...:)

 2009.06.19. 17:25

Sziasztok!

 

 

Hát már csak 3 nap most már tényleg nagyon várom.:)

 

De igazából nem, ezért gondoltam, hogy sorokat mentek kedves website-mbaJ

Most érzem, hogy ki tudnám ütni az összes falat:D

Kikészülök az emberektől, tutira egy, mars, lakó dobott ide le:D

Ide ugye tök őszintén kellene leírnom, amit gondolok. Nem is ezzel van a baj, mert alapból olykor már túl őszinte is vagyok. Csak olykor annyira kiakaszt az a tudat, hogy folyton magunkra gondolunk, és elcsesszük, amit kell.

Milyen jó lenne, ha kicsit oda figyelnénk arra, akik körülöttünk vannak. De sajnos, ahhoz nem értünk. Igazából az a helyzet, hogy kár is ragozni. Az emberi természet már csak ilyen.

Vagyunk, vagyunk és a többi lényegtelen számunkra. Én csak azt remélem, hogy sokan változnak, és egyre kevesebb lesz ez. Én is sokat változtam mióta Pécset vagyok kooterba. Mióta ott vagyok sok minden változott bennem, aminek nagyon örülök. Viszont sok olyan dolgot is láttam, ami nem tetszett. Azt a sok embert, aki általánosít, mielőtt ismernek, aki elítél, mielőtt gondolkodna. 21 éves vagyok, de ezek nem bölcselkedő szavak. Inkább csak dolgok, amik rettentően tudnak idegesíteni. Általában nagyon jó emberismerő vagyok. De kezdem azt hinni, hogy néha még sem. Olykor nem tudom elhinni, tényleg túl naiv vagyok, vagy nem merik megmondani, hogy nem vagyok szimpi./?/

Csak jó lenne, ha őszinték lennének az emberek. Nem véletlen egy tulajdonság, ha nem valljuk be az igazat azzal véleményem szerint jobban megbántjuk az adott embert.

Csak így ennyit, nagyon tömören.

 

Bye

 

A bejegyzés trackback címe:

https://wictory.blog.hu/api/trackback/id/tr851195775

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása